Friday, December 21, 2012

SUPA KEMETOT

Aaaa Hah!!!!... ko rase yang besar tuh gah, bergaye, berlagak, baget kool..tooot.teeeet.kebaboom.gua da kasi bom lu punye pemikiran....korang patutnye rase bersalah terhadap persepsi korang yang ntah ape-ape tuh. skrg tibe mase yang kecil molek, cute,comel, kurang kelihtan diberikan sepenuh perhatian.

disebbkan gua ni rakan baik en.gugel, gua sering merujuk byk perkara kepada beliau tentang isu-isu yang tak berkaitan dgn diri gua pon kdg2. mekasih en.g....$@#&. gua telah mengodek beliau untuk mencari bnde2 yang osem.

ok. setelah mengadakan meeting kali ke 14324283 gua telah mngambil keputusan untuk menyebarkan dan membentangkan minit-minit mesyurat yang telah diadakan dengan menggunkan format laporan gua sendiri.

laporan supa kemetot 2012
masa: 
sekarang

tempat:
 dekat2 area sini gak

setiausaha: 
baru kene pecat

ahli jawatan kuasa:
- gua
       -en.gugel

gua mula berminat dengan bende2 super kecil ni sejak beberapa minit yang lepas setalah gua terpandang dan terkesima akan ke-kool-lan bende alah ni. kesinambungan, keserasian..amboi penanda wacana.amek ko.. ok stop...terhadap bende ni mmmg betul2 terjalin. gua ckp ape pon gua sendiri xbape jelas akan maksudnye. ko pandai2 la paham sendiri ek.. da banyak sgt gua merepek yok kite menengok bende kool neh..
 (pada aqu lah)









kat atas ni hasil karya mamat name Christopher Boffoli. die ni fotograper, penulis, artist, dengan  filmmaker. hasil dari gugelan gua.mamat ni suke buat makluk kecik kat smething supaya bnde tu nmpak lagi kool.kreatif.osem and mengambarkan sesuatu cerita.noktah.fuh....mengigil gak jari nk taip. wahahaha

ok! seterusnya..................................... 


karya kecik kat bawh neyh pulak hasil daripada  Willard Wigan.






seperti yang tuan/puan/sedara/sedari/1m tengok gegembo kat atas ney, mamat nie suke uat bende kecik dalam bende yang sedia maklum kecik. 
cthnya: lubang jarum. yang gua bet mmg super kecik n agak sempit. sbb gua da bape taun tgk mak gua masukkan kan benang even da pakai teropong beliau yag canggih tu pon jenuh aqu tengok xmasuk2. siap beli alat masukkan benag lagi tuh.tapi aqu tgk tak pkai pon. last2 gua yang naik tak sabo,gua tolong masukkan.k. habis cite aqu pasal jarum. nk cite details takut riak lak..lak xmasal.

berbalik pada mamat yang buat nie..persoalannye da le buat kat tempat gile kcik.ofsekos le nk buat something dlm tu kene lagi kecik dri ruang tuh..ok setakat ni dapat tak tangkap ape yang gua tulis......ok bagus..gua teruskan..

hujah kedua.. details2 yang halus giler tuh pon die ukir skali.gua tak tau la.cmane pengawal pengawalan tangan.akal dan inda minda berfungsi.. lau gua la kan.kan. da hilang pedoman buat bende yang memerlukan konsentrasi melampaui batas gua..aish..

akhir kata. gua rase pasni harga jarum akan naik. sekian


#seterer-terer manusia, Allah lagi Maha Bijaksana sebb yang mengurniakan bakat tersebut kepada manusia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...