Wednesday, December 19, 2012

amneisia

Assalamualaikum



Amneisia mengikut hasil kajian aqu menerusi laman sesawang, gugel merujuk kepada loss of memory. secara kasar dan kesatnya aqu telah mengalami amnesia tahap 4. lau barah. ko kenal x barah...alah cancer.kanser.sensor.ok tipu...ha lau barah tahap 4 slalunye org ckp mmg da tak de harapan lagi kan.. mcm tu ar aqu. aqu nk cite pon sedih. bende alah ni da lame rupenye ade kat aqu. aqu sedar bile aqu bukak belok aqu neyh. aqu Amnesia terhadap belog aqu sendiri. wahahaha.. gua lupe beb gua ade belog. mane xnye tukang sign up org lain. tukang edit org lain. tukang post pon org lain korang tau. mane tak aqu ni amnesia belog atau saintifiknye belog amnesia disease. hah tgk aqu pon lupe nk tulis pasal ape sebeno nye nih. haih.

gua ni bukan kaki taip menaip ni. gua pegang papan kekunci ni pon time buat assgment je. maklumlah student dan asgmnet ibarat hendpone dan remaja. kalu dipisahkan boleh berlalang fb.bankrup Mak Zukenburpp. menangis burung mencicip (twit) balik sarang.

gua tegaskan kat sini,gua pon bukan le seorang penulis belog2 yang gempak,ayat kebaboom,org belum bace da like.da tags.da #. dan pelbagai cara yang boleh digunapakai.
 gua tulis ni pon sebb jari gua ni nampak macm da gemok.bukan macam  gemok mmg da gemok.wahaha. gua nk bagi die xcersice siket. menari2 diatas papan kekunci . menekan huruf-huruf tanpa batasan, bebas tanpa paksaan dan lrangan pihak berkuasa. disebabkan gua malas nk bersenam , gua wakilkan jari  jela menjalankan tanggungjawabnya sebagai salah satu anggota yang gemok. lau gua swh bahagian lain tekan papan kekunci ni. lain lak jadik. ahaks.

gua ader banyak bende nk  tulis tapi almaklumla bakat penulisan kurang, walaupon UPSR dulu gua dapat A+++ xbermakna gua pandai mengungkapkan dan mengeloborate secara terbuka dan terdedah ,kata-kata punjanga,kata-kata manis, kata-kata bermadah indah, kata-kata mu hanya mimpi disiang hari, kemarok pulak da ko ni kenape!!. yang dapat A tu sbb gua mg ade fair ngan penanda ketas.hari-hari gua anto belackbebiri,iped,ipon  kat die.

natijahnye, gua disini ingin membuat kesimpulan bahawasenya. jari gua da nmpak kurus siket ni hah. cukup la kot xcersicenye. kang lelebih entry lain gua taip pakai siku lak.jari da aneroksia.(gua tau salah). 

#Anorexia nervosa- eating disorder

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...